هفت خان موفقیت
در ساخت و مدیریت یک تیم فروش
1-هدف، رؤیا و تصاویر ذهنی
بدون رؤیا و هدف شما هیچ پیشرفتی نخواهید داشت
وقتی نمیدانیم کجا میخواهیم برویم از کجا باید بدانیم که از چه راهی باید برویم؟ چگونه بدون داشتن و یا حتی دانستن
مقصد(هدف)میتوان مسیری را پیمود؟مثال : برای چه تعداد بیمه و تا چه زمانی چند نماینده فروش میخواهید جذب کنید
برای ساخت مجموعه تان و ساختن نمایندگان فعال محدوده زمانی تعیین کنید.
به خودتان و نه به هیچ شخص دیگری، قول بدهید. (مثال:در ماه 5 نماینده جذب میکنم و 35 بیمه نامه صادر میکنم.
در فصل آینده که قطعا بسته به شما در هر زمان بهترین فصل سال و بهترین فصل کاری شما خواهد بود،نماینده فعال پرورش دهید و زمان و انرژی خود را برای رسیدن به این تعداد متمرکز کنید
کمرنگترین قلم ها از پررنگترین ذهنها ماندگارتر است. اهدافتان را بنویسید و مثل شستن صورت خود در ابتدای هر روز تکرار کنید
2- تعهد
هدف و تعهد دو بال یک پرنده هستند، آیا پرنده با یک بال معیوب قادر به پرواز کردن هست؟
تعهد خود بر دو قسم است: تعهد به اهداف و تعهد به نمایندگان باید کاری کنیم که نمایندگانمان از خود ما بهتر و موفقترشوند.
تعهد بر اساس عمل سنجیده می شود
3-آگهی جذب
قطعا تابحال ارزش آگهی مناسب شغلی را بخوبی متوجه شده اید. لطفا تا جای ممکن متن آگهی به تأیید شعبه رسیده و درج
آگهی با هماهنگی شعبه انجام گیرد بخصوص آگهی های روزنامه ای و متن هایی که نام شرکت در آنها ذکر شده است.
متن آگهی باید کنجکاوی شخص را برانگیزاند و در او انگیزه ی برای برقراری ارتباط با شما را ایجاد نماید.
مثلا دارندگان مدرک کاردانی وکارشناسی در همه رشته ها با روزی 4 ساعت کار ماهانه 2 میلیون درآمد داشته باشید.
ترجیحا در پایان آگهی بجای درج شماره تماس و با توجه به نوع رسانه تبلیغاتی خود از شخص بخواهید مشخصات، مدرک و سوابق شغلی خود را برایتان ارسال کند، ادرس ایمیل ، شماره پیامک و شماره موبایل غیر از خط شخصی خود یا حتی آی دی تلگرام خط فوق دراینصورت زمان شما بدلیل پاسخگویی به تماسهای مکرر هدر نخواهد رفت بعلاوه اینکه با داشتن اطلاعات شخص، دعوت مؤثرتری برای مصاحبه و معرفی کار خواهید داشت.ایجاد یه کانال اطلاع رسانی نیز که به معرفی شرکت ، اطلاعات اعتماد سازی صنعت بیمه و سوالات متدوال و... را در آن درج کنید.
ادامه .....
_______ ___ ____ 1-___ ___ _______1523752169_6941_3729_1912.zip0.39 MB |